Realizacja Rządowego programu „Dobry start”

4 sierpnia 2020 |
Kamila Gajewska
Powiększ zdjęcie

Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kowalewie Pomorskim informuje, iż ruszyły pierwsze wypłaty na wnioski złożone w formie elektronicznej jednorazowego świadczenia realizowanego w ramach Rządowego Programu „Dobry Start".

Świadczenie „Dobry Strat” finansowane jest w całości z budżetu państwa, w związku z powyższym realizacja wypłat przez Gminę Kowalewo Pomorskie następuje po uprzednim przekazaniu na ten cel środków finansowych z Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego.

Jednocześnie, w związku z trwającym w Polsce stanem epidemii spowodowanym wirusem COVID-19 i związanymi z tym ograniczeniami w przyjmowaniu wniosków w wersji papierowej spowodowanymi koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa klientów jak i pracowników MGOPS, zachęca się osoby posiadające profil zaufany lub konto bankowe w banku umożliwiającym składanie wnioskówo świadczenie „Dobry Start” on-line, o składanie w/wym. wniosków w formie elektronicznej.

Informuje się ponadto, iż od lipca br. Bank Spółdzielczy w Kowalewie Pomorskim umożliwił swoim klientom, posiadającym internetowe konto bankowe, składanie wniosków o świadczenie „Dobry start” on-line.

Poniżej zamieszczamy listę Banków, które umożliwiają składanie wniosku o świadczenie „Dobry start” przez swoje serwisy: 

  • PKO Bank Polski SA oraz Inteligo

  • Bank Pekao SA 

  • mBank SA

  • ING Bank Śląski SA

  • Alior Bank  SA

  • Bank Pocztowy SA

  • Credit Agricole  Bank Polska SA

  • Bank Millennium SA

  • Getin Noble Bank SA

  • Nest Bank SA

  • SGB Bank SA  oraz wybrane zrzeszone Banki Spółdzielcze

  • Bank BPS SA  oraz wybrane zrzeszone Banki Spółdzielcze

  • BNP Paribas Bank Polska SA - z wyłączeniem systemu moj.bnpparibas.pl

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF