Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Kowalewo Pomorskie Przejrzysta Polska MGOK KOWALEWO POM S.P. Kowalewo Pom. GONIEC KOWALEWSKI Szkoła Podstawowa w Wielkiej Łące PUBLICZNE GIMNAZJUM w KOWALEWIE POM. Konwent Burmistrzów Orlik 2012 Gmina Kowalewo Pomorskie Koło Polskiego Związku Wędkarskiego w Kowalewie Pomorskim Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania 'Dolina Drwęcy' Przedszkole Publiczne w Kowalewie Pomorskim Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego w Pluskowęsach Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Wielkim Rychnowie Parafia pod wezwaniem św. Mikołaja Biskupa Polski Związek Emerytów Rencistów i Inwalidów Oddział Rejonowy Centrum Rekreacji i Sportu w Kowalewie Pomorskim Gmina Papieska Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o. Gazeta Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego 20.10.2017
Z ostatniej chwili arrow Z ostatniej chwili arrow Przedszkolacy z wizytą w Jura Parku

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego

AGRO-FARMA TARGI ROLNICZE w Kowalewie

Budowa Pływalni w Kowalewie Pomorskim

Nowe zasady gospodarowania odpadami komunalnymi

BUDOWA BUDYNKU URZĘDU

www.zwiedzajkraj.pl

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Kowalewo Pomorskie

Ostatnio wprowadzone

Przedszkolacy z wizytą w Jura Parku Drukuj
Wpisał: Marcin Działdowski
20.06.2014

small.jpgWycieczki w edukacji przedszkolnej, zarówno piesze jak i autokarowe przynoszą ogromne korzyści. Dzieci bezpośrednio obserwują i poznają otaczający je świat. Zajęcia prowadzone w sali, choćby najbardziej ciekawe, nie zastąpią zobaczenia czegoś
w rzeczywistości. Poza poznawczym i emocjonalnym aspektem, wycieczki zaspokajają również potrzebę ruchu, co nie zawsze jest możliwe w sali, czy w ogrodzie przedszkolnym.

W tym roku z dziećmi z naszego przedszkola wybraliśmy się w podróż do Solca Kujawskiego.  Celem naszej wycieczki było zwiedzanie Jura Parku czyli parku dinozaurów. Przed Jura Parkiem powitała nas pani Teresa Maria Substyk - Burmistrz Solca Kujawskiego. Częstując „słodkościami" życzyła wszystkim dzieciom i opiekunom udanej wycieczki. Przedszkolacy w podziękowaniu wręczyli pięknego storczyka i zaśpiewali hymn przedszkola. Dyrektor przedszkola Joanna Piasecka wręczyła pani burmistrz upominki oraz monografię Kowalewa Pomorskiego z dedykacją przekazane od Burmistrza  Andrzeja Grabowskiego. Jako podziękowanie za tak serdeczne u wyjątkowe przyjęcie najmłodszych mieszkańców naszej gminy.

Pierwszym punktem naszej wycieczki było kino 5D. Dzięki najwyższej technologii mogliśmy obejrzeć wspaniałe widowisko z niespotykanymi pejzażami. Nie opuszczając wygodnego fotela udaliśmy się w podróż do niezwykle realnego świata... Prócz trójwymiarowego obrazu mogliśmy doznawać także innych wrażeń zmysłowych: dźwiękowych, ruchowych, dotykowych i zapachowych. „8 minut z historii powstania wszechświata" zrobiło na nas ogromne wrażenie.

Następnie razem z panią przewodnik wędrowaliśmy ścieżką edukacyjną, gdzie dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy na temat życia tych dawno wymarłych gadów.

Wielką atrakcją dla naszych przedszkolaków był plac zabaw z górującą ponad wszystkim wieżą/zjeżdżalnią, parkiem linowym oraz huśtawkami i kładkami. Pobyt na placu zabaw upłynął wszystkim miło, aczkolwiek trochę za szybko. Ukoronowaniem pobytu
w Solcu Kujawskim była możliwość skorzystania z wielu atrakcji w „Parku Rozrywki". Na dzieci czekała kolejka szynowa, samochodziki i karuzele.

Kiedy wszystkim przedszkolakom zaburczało w brzuszkach mogli się posilić przygotowanymi przez panie kucharki pożywnymi kanapkami.

Zmęczeni, zadowoleni i pełni wrażeń wróciliśmy do Kowalewa Pomorskiego. To była wspaniała wycieczka która na długo pozostanie w naszej pamięci.

© Urząd Miejski w Kowalewie Pomorskim. Uwaga: Korzystamy z cookies. Zapoznaj się z zasadami!