Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Kowalewo Pomorskie Przejrzysta Polska MGOK KOWALEWO POM S.P. Kowalewo Pom. GONIEC KOWALEWSKI Szkoła Podstawowa w Wielkiej Łące PUBLICZNE GIMNAZJUM w KOWALEWIE POM. Konwent Burmistrzów Orlik 2012 Gmina Kowalewo Pomorskie Koło Polskiego Związku Wędkarskiego w Kowalewie Pomorskim Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania 'Dolina Drwęcy' Przedszkole Publiczne w Kowalewie Pomorskim Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego w Pluskowęsach Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Wielkim Rychnowie Parafia pod wezwaniem św. Mikołaja Biskupa Polski Związek Emerytów Rencistów i Inwalidów Oddział Rejonowy Centrum Rekreacji i Sportu w Kowalewie Pomorskim Gmina Papieska Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o. Gazeta Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego 29.06.2017
Z ostatniej chwili arrow Z ostatniej chwili arrow Przedszkolacy z wizytą w Jura Parku

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego

AGRO-FARMA TARGI ROLNICZE w Kowalewie

Budowa Pływalni w Kowalewie Pomorskim

Nowe zasady gospodarowania odpadami komunalnymi

BUDOWA BUDYNKU URZĘDU

www.zwiedzajkraj.pl

Kowalewo Pomorskie zaproszono do współpracy przy organizacji Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Kowalewo Pomorskie

Ostatnio wprowadzone

Przedszkolacy z wizytą w Jura Parku Drukuj
Wpisał: Marcin Działdowski
20.06.2014

small.jpgWycieczki w edukacji przedszkolnej, zarówno piesze jak i autokarowe przynoszą ogromne korzyści. Dzieci bezpośrednio obserwują i poznają otaczający je świat. Zajęcia prowadzone w sali, choćby najbardziej ciekawe, nie zastąpią zobaczenia czegoś
w rzeczywistości. Poza poznawczym i emocjonalnym aspektem, wycieczki zaspokajają również potrzebę ruchu, co nie zawsze jest możliwe w sali, czy w ogrodzie przedszkolnym.

W tym roku z dziećmi z naszego przedszkola wybraliśmy się w podróż do Solca Kujawskiego.  Celem naszej wycieczki było zwiedzanie Jura Parku czyli parku dinozaurów. Przed Jura Parkiem powitała nas pani Teresa Maria Substyk - Burmistrz Solca Kujawskiego. Częstując „słodkościami" życzyła wszystkim dzieciom i opiekunom udanej wycieczki. Przedszkolacy w podziękowaniu wręczyli pięknego storczyka i zaśpiewali hymn przedszkola. Dyrektor przedszkola Joanna Piasecka wręczyła pani burmistrz upominki oraz monografię Kowalewa Pomorskiego z dedykacją przekazane od Burmistrza  Andrzeja Grabowskiego. Jako podziękowanie za tak serdeczne u wyjątkowe przyjęcie najmłodszych mieszkańców naszej gminy.

Pierwszym punktem naszej wycieczki było kino 5D. Dzięki najwyższej technologii mogliśmy obejrzeć wspaniałe widowisko z niespotykanymi pejzażami. Nie opuszczając wygodnego fotela udaliśmy się w podróż do niezwykle realnego świata... Prócz trójwymiarowego obrazu mogliśmy doznawać także innych wrażeń zmysłowych: dźwiękowych, ruchowych, dotykowych i zapachowych. „8 minut z historii powstania wszechświata" zrobiło na nas ogromne wrażenie.

Następnie razem z panią przewodnik wędrowaliśmy ścieżką edukacyjną, gdzie dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy na temat życia tych dawno wymarłych gadów.

Wielką atrakcją dla naszych przedszkolaków był plac zabaw z górującą ponad wszystkim wieżą/zjeżdżalnią, parkiem linowym oraz huśtawkami i kładkami. Pobyt na placu zabaw upłynął wszystkim miło, aczkolwiek trochę za szybko. Ukoronowaniem pobytu
w Solcu Kujawskim była możliwość skorzystania z wielu atrakcji w „Parku Rozrywki". Na dzieci czekała kolejka szynowa, samochodziki i karuzele.

Kiedy wszystkim przedszkolakom zaburczało w brzuszkach mogli się posilić przygotowanymi przez panie kucharki pożywnymi kanapkami.

Zmęczeni, zadowoleni i pełni wrażeń wróciliśmy do Kowalewa Pomorskiego. To była wspaniała wycieczka która na długo pozostanie w naszej pamięci.

© Urząd Miejski w Kowalewie Pomorskim. Uwaga: Korzystamy z cookies. Zapoznaj się z zasadami!