Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Kowalewo Pomorskie Przejrzysta Polska MGOK KOWALEWO POM S.P. Kowalewo Pom. GONIEC KOWALEWSKI Szkoła Podstawowa w Wielkiej Łące PUBLICZNE GIMNAZJUM w KOWALEWIE POM. Konwent Burmistrzów Orlik 2012 Gmina Kowalewo Pomorskie Koło Polskiego Związku Wędkarskiego w Kowalewie Pomorskim Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania 'Dolina Drwęcy' Przedszkole Publiczne w Kowalewie Pomorskim Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego w Pluskowęsach Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Wielkim Rychnowie Parafia pod wezwaniem św. Mikołaja Biskupa Polski Związek Emerytów Rencistów i Inwalidów Oddział Rejonowy Centrum Rekreacji i Sportu w Kowalewie Pomorskim Gmina Papieska Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o. Gazeta Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego 25.06.2017
Z ostatniej chwili arrow Z ostatniej chwili arrow CHÓR 730-LECIA KOWALEWA POMORSKIEGO W BIESZCZADACH

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego

AGRO-FARMA TARGI ROLNICZE w Kowalewie

Budowa Pływalni w Kowalewie Pomorskim

Nowe zasady gospodarowania odpadami komunalnymi

BUDOWA BUDYNKU URZĘDU

www.zwiedzajkraj.pl

Kowalewo Pomorskie zaproszono do współpracy przy organizacji Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Kowalewo Pomorskie

Ostatnio wprowadzone

CHÓR 730-LECIA KOWALEWA POMORSKIEGO W BIESZCZADACH Drukuj
Wpisał: Joachim Kupski
26.06.2014

small.jpgChór jak nie śpiewa- to kombinuje, co by tu zrobić w wakacyjnym klimacie- pod koniec kolejnego sezonu. Padło na wyjazd w Bieszczady. Dlaczego akuratnie tam, to natchnienie, którego doznała nasza Pani Dyrektor, a która ogółowi się spodobała. No więc w bojowych nastrojach wsiedliśmy do autobusu popołudniową porą i nad ranem byliśmy na miejscu w Polańczyku. Szybko rozlokowaliśmy się w Domu Gościnnym „EWA", i zaraz po śniadaniu ruszyliśmy do Sanktuarium Matki Bożej Pięknej Miłości, śpiewaliśmy na mszy świętej .

W pełnej gali uczestniczyliśmy w procesji Bożego Ciała. Oczywiście śpiewaliśmy przy każdym ołtarzu i doświadczyliśmy przedsmaku gór, bo wciąż chodziliśmy to w górę, to w dół. Wieczorem przy ognisku gościliśmy wicewojewodę województwa podkarpackiego piękną młodą Panią Alicję Wosik, która szczególnie naszym Panom się podobała. No i rano się zaczęło! Część pod wodzą Pana Marka Klibra poszła w góry i wspinała się na przełęcz Wyżna, a część ,która nie poszła w góry pozostała z Panią Bożeną Kliber i zwiedzała Cisną. Ciężko było wejść na górę- ścieżki były wąskie i kamieniste, po obu stronach bardzo strome zbocza. Po kilkugodzinnej wspinaczce wreszcie jest szczyt. Uff....! Gorąca herbatka w schronisku, i jak wlazłeś do góry, to też trzeba zejść. Nie ma wyboru! Ścieżki zrobiły się poślizgowo- błotne, po krótkim deszczyku. No, ale jakoś zeszliśmy-młodzi pomagali nam starszym i wspólnymi siłami, bez strat udało nam się zejść. Opiekun nasz p. Marek policzył nas i orzekł, że tylu ile weszło, tyle też zeszło. W trakcie pobytu zwiedziliśmy centrum Kultury Ekumenicznej z pięknym ogrodem biblijnym w Myczkowcach .

W sobotni wieczór Pan Marek Grabowski uruchomił „Tanc Budę"na terenie naszego miejsca zakwaterowania, gdzie dla rozruszania mięśni trochę sobie potańczyliśmy. W drodze powrotnej zwiedziliśmy Muzeum Budownictwa Ludowego w Parku Etnograficznym w Sanoku, gdzie podziwialiśmy piękne budowle Łemków i Bojków-plemion zamieszkujących niegdyś te ziemie. No i potem już ruszyliśmy do domu, gdzie z przerwą na posiłek po drodze dotarliśmy o północy.

Wyjazd był bardzo udany, za co należą się serdeczne podziękowania wszystkim organizatorom-Państwu Bożenie i Markowi Kliber i Pani Barbarze Niewidział Dyrektor M-GOK, Henryce Krasickiej no i kierowcom naszego autokaru , bardzo sympatycznym facetom.

Na ręce Pana Andrzeja Grabowskiego Burmistrza Miasta składamy szczególne gorące podziękowania za przekazanie nowej monografii Kowalewa Pomorskiego oraz gadżetów promocyjnych, które zostały przekazane na ręce osób zainteresowanych w Polańczyku(m.in. p. Alicji Wosik).Dziękujemy również Panu Burmistrzowi za pomoc finansową we współfinansowaniu naszego pobytu w Polańczyku.

Do naszego wyjazdu przyczynili się sponsorzy tacy, jak: Ks. Kanonik Ryszard Kobierowski, Zarząd Banku Spółdzielczego w Kowalewie Pomorskim, Firma PLASICA Sp. zo.o. Frydrychowo, p.p. Maria i Andrzej Chwiećko , p.p.Łucja i Edward Oleś, którym również kłaniamy się nisko i serdecznie dziękujemy.

© Urząd Miejski w Kowalewie Pomorskim. Uwaga: Korzystamy z cookies. Zapoznaj się z zasadami!