Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Kowalewo Pomorskie Przejrzysta Polska MGOK KOWALEWO POM S.P. Kowalewo Pom. GONIEC KOWALEWSKI Szkoła Podstawowa w Wielkiej Łące PUBLICZNE GIMNAZJUM w KOWALEWIE POM. Konwent Burmistrzów Orlik 2012 Gmina Kowalewo Pomorskie Koło Polskiego Związku Wędkarskiego w Kowalewie Pomorskim Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania 'Dolina Drwęcy' Przedszkole Publiczne w Kowalewie Pomorskim Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego w Pluskowęsach Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Wielkim Rychnowie Parafia pod wezwaniem św. Mikołaja Biskupa Polski Związek Emerytów Rencistów i Inwalidów Oddział Rejonowy Centrum Rekreacji i Sportu w Kowalewie Pomorskim Gmina Papieska Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o. Gazeta Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego 20.08.2017
Z ostatniej chwili arrow Z ostatniej chwili arrow CHÓR 730-LECIA KOWALEWA POMORSKIEGO W BIESZCZADACH

Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego

AGRO-FARMA TARGI ROLNICZE w Kowalewie

Budowa Pływalni w Kowalewie Pomorskim

Nowe zasady gospodarowania odpadami komunalnymi

BUDOWA BUDYNKU URZĘDU

www.zwiedzajkraj.pl

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Kowalewo Pomorskie

Ostatnio wprowadzone

CHÓR 730-LECIA KOWALEWA POMORSKIEGO W BIESZCZADACH Drukuj
Wpisał: Joachim Kupski
26.06.2014

small.jpgChór jak nie śpiewa- to kombinuje, co by tu zrobić w wakacyjnym klimacie- pod koniec kolejnego sezonu. Padło na wyjazd w Bieszczady. Dlaczego akuratnie tam, to natchnienie, którego doznała nasza Pani Dyrektor, a która ogółowi się spodobała. No więc w bojowych nastrojach wsiedliśmy do autobusu popołudniową porą i nad ranem byliśmy na miejscu w Polańczyku. Szybko rozlokowaliśmy się w Domu Gościnnym „EWA", i zaraz po śniadaniu ruszyliśmy do Sanktuarium Matki Bożej Pięknej Miłości, śpiewaliśmy na mszy świętej .

W pełnej gali uczestniczyliśmy w procesji Bożego Ciała. Oczywiście śpiewaliśmy przy każdym ołtarzu i doświadczyliśmy przedsmaku gór, bo wciąż chodziliśmy to w górę, to w dół. Wieczorem przy ognisku gościliśmy wicewojewodę województwa podkarpackiego piękną młodą Panią Alicję Wosik, która szczególnie naszym Panom się podobała. No i rano się zaczęło! Część pod wodzą Pana Marka Klibra poszła w góry i wspinała się na przełęcz Wyżna, a część ,która nie poszła w góry pozostała z Panią Bożeną Kliber i zwiedzała Cisną. Ciężko było wejść na górę- ścieżki były wąskie i kamieniste, po obu stronach bardzo strome zbocza. Po kilkugodzinnej wspinaczce wreszcie jest szczyt. Uff....! Gorąca herbatka w schronisku, i jak wlazłeś do góry, to też trzeba zejść. Nie ma wyboru! Ścieżki zrobiły się poślizgowo- błotne, po krótkim deszczyku. No, ale jakoś zeszliśmy-młodzi pomagali nam starszym i wspólnymi siłami, bez strat udało nam się zejść. Opiekun nasz p. Marek policzył nas i orzekł, że tylu ile weszło, tyle też zeszło. W trakcie pobytu zwiedziliśmy centrum Kultury Ekumenicznej z pięknym ogrodem biblijnym w Myczkowcach .

W sobotni wieczór Pan Marek Grabowski uruchomił „Tanc Budę"na terenie naszego miejsca zakwaterowania, gdzie dla rozruszania mięśni trochę sobie potańczyliśmy. W drodze powrotnej zwiedziliśmy Muzeum Budownictwa Ludowego w Parku Etnograficznym w Sanoku, gdzie podziwialiśmy piękne budowle Łemków i Bojków-plemion zamieszkujących niegdyś te ziemie. No i potem już ruszyliśmy do domu, gdzie z przerwą na posiłek po drodze dotarliśmy o północy.

Wyjazd był bardzo udany, za co należą się serdeczne podziękowania wszystkim organizatorom-Państwu Bożenie i Markowi Kliber i Pani Barbarze Niewidział Dyrektor M-GOK, Henryce Krasickiej no i kierowcom naszego autokaru , bardzo sympatycznym facetom.

Na ręce Pana Andrzeja Grabowskiego Burmistrza Miasta składamy szczególne gorące podziękowania za przekazanie nowej monografii Kowalewa Pomorskiego oraz gadżetów promocyjnych, które zostały przekazane na ręce osób zainteresowanych w Polańczyku(m.in. p. Alicji Wosik).Dziękujemy również Panu Burmistrzowi za pomoc finansową we współfinansowaniu naszego pobytu w Polańczyku.

Do naszego wyjazdu przyczynili się sponsorzy tacy, jak: Ks. Kanonik Ryszard Kobierowski, Zarząd Banku Spółdzielczego w Kowalewie Pomorskim, Firma PLASICA Sp. zo.o. Frydrychowo, p.p. Maria i Andrzej Chwiećko , p.p.Łucja i Edward Oleś, którym również kłaniamy się nisko i serdecznie dziękujemy.

© Urząd Miejski w Kowalewie Pomorskim. Uwaga: Korzystamy z cookies. Zapoznaj się z zasadami!